جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 بهمن 1395     
در راستای گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود
سلسله برنامه های فجر انقلاب در شش مسجد شاخص منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برپایی سلسله برنامه های فجر انقلاب در شش مسجد شاخص منطقه خبر داد.

اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با اجرای ویژه برنامه های جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سلسله جشنهاي فجر انقلاب در شش مسجد شاخص و محوري منطقه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور شهردار منطقه و سخنرانانی از سوی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران برگزار می شود.

به گفته وی این برنامه تاکنون در  4 مسجد النبی(ص) با سخنرانی حجت الاسلام صادق زاده، مسجد جامع افسریه با سخنرانی حجت الاسلام غروی، مسجد امام حسن (ع) با سخنرانی حجت الاسلام عبدوس، مسجد فاطمیه (س) با سخنرانی حجت الاسلام تقوی، برگزار شده است و در شبهای آینده در مساجد القرآن با سخنرانی حجت الاسلام غروی و مسجد ولیعصر(عج) با سخنرانی حجت الاسلام تقوی انجام می شود. 

شایان ذکر است، این سلسله نشستها به همت مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران همزمان با دهه فجر و با هدف معرفی دستاوردها و پاسداشت ارزش های انقلاب  و تداوم و تقویت روحیه ی نشاط انقلابی در مساجد شهر تهران و من جمله شش مسجد شاخص منطقه 15 به عنوان اصلی ترین پایگاههای شکل گیری انقلاب برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: