جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
بازدید از اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه 21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، رئیس اداره HSE منطقه21 از بازدید اسکان های کارگری نواحی سه گانه این منطقه با اولویت کاهش خطرات، حفظ ایمنی و بهبود وضعیت بهداشتی خبر داد.

مسلم زارعی رئیس اداره HSE این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: این بازدید با حضور قاسمی ناظر و مشاور مرکز بهداشت کار شهرداری تهران، زابلی رئیس اداره خدمات شهری و جمعی از مدیران نواحی و کارشناسان واحدهای مربوطه بوده و در راستای رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت بهداشتی و ایمنی اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه 21 انجام شده است.

وی در خصوص ضرورت انجام این بازدیدها افزود: با توجه به ضرورت حفظ ایمنی و ارتقای سطح وضعیت بهداشتی و سلامت کارگران و نیروهای خدماتی در سطح منطقه21 دوره های ممیزی و بازرسی از اسکان های کارگری با اولویت کاهش خطرات، حفظ ایمنی و بهبود وضعیت بهداشتی و سلامت این اماکن در دستور کار واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست این منطقه قرار دارد.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: طی این بازدید و طبق چک لیست های مرتبط، کلیه موارد عدم انطباق شناسایی شده و مشکلات مجموعه های اسکان کارگری اعم از آلودگی آب، نبود بهداشت محیط کار، نبود برگه اطلاعات ایمنی مواد MSDS، ضبط و ربط محیط کار، عدم استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و ... شناسایی و به مسئولین ذیربط جهت برطرف کردن این موارد اعلام شد.

لازم به ذکر است؛ بازرسی و ممیزی اسکان های کارگری نواحی سه گانه منطقه21 و رفع کلیه موارد عدم انطباق و ارتقاء سطح ایمنی آنها در قالب یک طرح فوریتی و با مشارکت کلیه حوزه های ذیربط در حال انجام است.


 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: