جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آذر 1395     
در راستای دستیابی به آسمان آبی زمین پاک انجام شد؛
آموزش چهره به چهره بازیافت به 414 هزار شهروند منطقه 15

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 از ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به بیش از 414 هزار شهروند منطقه طی 8 ماهه گذشته خبر داد.

انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای دستیابی به آسمان آبی زمین پاک؛ کارشناسان و آموزشگران بازیافت با مراجعه به منازل شهروندان نسبت به ارائه آموزشهای بازیافتی به بیش از 101 هزار خانوار منطقه  اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزشگران بازیافت به منظور جلب مشارکت حداکثری شهروندان در مراکز اداری، تجاری، فرهنگی و مساجد منطقه نیز حضور یافته و شهروندان را با تفکیک زباله از مبدا آشنا کردند، افزود: ارائه آموزش به مالکان 22 هزار واحد تجاری و اصناف، 921 شهروند در مراکز اداری، بیش از 4900 نفر در مراکز فرهنگی، 11 هزار نفر در کارگاههای آموزشی، 19 هزار نمازگزار در مساجد از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

انجمنی یادآور شد: در این دوره زمانی همچنین تعداد  233 هزار نسخه بروشور،  2300سطل، 236 هزار کیسه مخصوص جمع آوری پسماند بین شهروندان منطقه توزیع شده است.

شهردار منطقه به آشنایی 49 هزار کودک با مباحث بازیافتی در مدارس و مهدکودک ها اشاره کرد و افزود: با برگزاری 326 برنامه آموزشی و 25 برنامه هنری و نمایشی اتوبوس بازیافت؛ کودکان با اهمیت تفکیک زباله از مبدا آشنا شدند.

دکتر انجمنی یادآورشد: از دیگر اقدامات اداره بازیافت در زمینه آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگسازی می توان به برپایی  278 غرفه اطلاع رسانی، فعالیت 49 پایگاه تعویض کتب باطله، ارسال 24 عنوان پیامک بازیافتی، برپایی 19 سامانه نشاط، 182 ویژه برنامه مناسبتی، 27 همایش و همچنین آموزشهای لازم به پرسنل مراکز بهداشتی، سرایداران مجتمع ها و...  اشاره کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: