جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آبان 1395     
در سیزدهمین جلسه کمیته فنی تدوین برنامه 5ساله سوم شهرداری تهران :
مشارکت ذینفعان در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران یک اصل مهم است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در سیزدهمین جلسه کمیته فنی تدوین برنامه پنج ساله سوم، مشارکت ذینفعان در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران را یک اصل مهم دانست و بر اخذ نظر ات اقشار جامعه در تهیه برنامه تاکید کرد .

شهاب الدین صابونچی دبیر کارگروه پیوست مشارکتی برنامه با اشاره به دستور شهردار محترم و همچنین رئیس مرکز مطالعات مبنی بر جلب مشارکت حداکثری ذینفعان گفت: کارگروه پیوست مشارکتی برای تحقق این امر برنامه ریزی کرده و علاوه بر مکاتبات با سازمان ها و دستگاه‌های دولتی و سایر نهادهای ذینفع؛ جلسات هم اندیشی نیز با اقشار مختلف برگزار نموده است.

وی افزود : تا کنون جلسات هم اندیشی با اصحاب رسانه و بانوان فعال شهر تهران برگزار گردیده و نسبت به برگزاری 6 جلسه دیگر نیز تا انتهای سال برنامه ریزی شده است.

در ادامه بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خواستار برگزاری جلسات هم اندیشی با وزارتخانه ها نظیر وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و همچنین سازمان محیط زیست با هدف همگرایی و هماهنگی در خصوص بررسی چالش های شهر تهران شد.

در پایان جلسه نگاهداری تاکید کرد: همراهی مردم و مشارکت اقشار جامعه یک اصل راهبردی است و همانطور که شهردار تهران تاکید دارند تا حد امکان فعالیتهای شهرداری با مشارکت مردم انجام شود از جمله رویکرد اقتصاد مردمی، ما نیز وظیفه داریم که در تدوین برنامه از همراهی و مشارکت مردم حداکثر استفاده را داشته باشیم.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده در کارگروه مدیریت و منابع انسانی و چالش های نهایی این حوزه نیز توسط آقای علیخان گرگانی دبیر کارگروه مذکور ارائه گردید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: