جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1395     
با اجرای طرح های نقاشی دیواری؛
نمای مدارس غربی تهران نونوار شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به پاکسازی نماهای شهری و شاداب سازی نمای مدارس سطح منطقه از اجرای نقاشی دیواری در 15 باب مدرسه و دیواره ملک های مجاور این مدارس خبر داد و گفت: بر همین اساس این طرح ها با مضامین نقوش ایرانی و مشاهیر بزرگ کشورمان صورت گرفته است.

حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای زیباسازی محیط و منظر شهری، برنامه های مختلفی را جهت رفع آلودگی ها و ارتقا زیبایی های بصری در سطح منطقه و به ویژه در محوطه داخلی مدارس و فضاهای اطراف در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: برهمین اساس، نقاشی دیواری 15 باب مدرسه در سطح منطقه و همچنین دیواره ملک های مجاور این فضاهای آموزشی اجرایی شد.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: نقاشی دیواری این مدارس با مضامین نقوش ایرانی و مشاهیر بزرگ کشورمان انجام شد و جلوه زیبایی به فضای داخلی مدارس و حریم آنها داد.

وی اذعان داشت: با توجه به وجود میدان آزادی و اینکه منطقه در دروازه غربی پایتخت واقع شده، موضوع نمای شهری و زیبایی محیط شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: همواره این شهرداری در راستای آفرینش فضاهای زیبا و باشکوه پیشگام بوده و ایجاد محیطی شاداب برای شهروندان از جمله برنامه های اجرایی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: