جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1395     
شهردار منطقه پنج شهر تهران:
آماده سازی حسینیه شهدای مدافع حرم در مرز مهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه پنج شهر تهران از آماده سازی حسینیه شهدای مدافع حرم در مرز مهران خبر داد و گفت : امسال در محدوده پایانه مرزی مراسم عزاداری و نوحه خوانی با شکوه خاصی برگزار می شود.

سید محسن اسدی به واگذاری مسئولیت ارائه خدمات به زوار کربلای معلی، همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در شهر مرزی مهران توسط منطقه پنج شهرداری تهران اشاره کرد و گفت : امسال در راستای ارائه خدمت درمانی به زوار ، یک درمانگاه با مساحت 200 متر مربع آماده شده است که دارای 20 تخت برای ارائه خدمات درمانی است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال به 100هزار نفر از زوار مراسم پیاده روی اربعین، خدمات درمانی ارائه شود ، در این باره اظهار کرد: در این راستا اکیپ پزشکی 20 نفره شامل تیم پزشکی و پرستاری در این درمانگاه مستقر می شوند و این در حالی است که دو دستگاه آمبولانس نیز در کنار این درمانگاه آماده فعالیت است.

شهردار منطقه پنج شهر تهران یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته را ارائه غذای سبک گرم ، آب و چای برای پذیرایی از مسافران مسیر کربلای معلی عنوان کرد و افزود: ارائه پذیرایی در پنج ایستگاه ورودی و داخلی پایانه مرزی مهران انجام می شود.

اسدی از ارائه 120 طرح با رویکرد مذهبی در جهت مناسب سازی مسیر خبر داد و گفت: در راستای اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی 70 نقطه برای نصب بنرهای اطلاع رسانی پیش بینی شده است.

به گفته شهردار منطقه پنج شهر تهران امسال 9 باب غرفه فرهنگی در محدوده پایانه مرزی مهران پیش بینی شده است که 12 قلم محصول فرهنگی را ارائه می کنند به طوری که 300 هزار بسته فرهنگی برای ارائه به مسافران کربلای معلی پیش بینی شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه پنج در پایانه مرزی مهران را نصب دو دستگاه تلویزیون سیار عنوان کرد که با نشان دادن حضور میلیونی مردم ، اطلاع رسانی کرده و برنامه های مناسبتی ، نوحه خوانی و مراسم های مذهبی را پخش می کندو این در حالی است که یک ایستگاه رادیو نیز در محل فعالیت اطلاع رسانی و پخش برنامه های فرهنگی را بر عهده دارد. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: