جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
ایجاد جبهه کاری جدید در پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از گشوده شدن یک جبهه کاری جدید در پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد.

مهندس قاسم مالدار با بیان آنکه متعاقب انحراف ترافیک جنوب به شمال بزرگراه آیت‌ا... سعیدی در محل تقاطع با میدان فتح، فضای کارگاهی لازم برای احداث 2 دستگاه از پل‌های این تقاطع غیرهمسطح فراهم شده است، افزود: تلاش برای احداث پل اصلی شمال به جنوب و پل جهتی جنوب به غرب تقاطع میدان فتح از طریق عملیات حفاری و شمع‌زنی آغاز شده است.

وی لزوم رعایت محدودیت ارتفاع در عملیات اجرایی تقاطع ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) با میدان فتح که به دلیل مجاورت با فرودگاه مهرآباد اعمال می‌شود را از دشواری‌های اجرای این پروژه دانست و افزود: عملیات حفاری و شمع زنی پل‌های شمال به جنوب و جنوب به غرب تقاطع میدان فتح باید به صورت دستی و بدون استفاده از ماشین حفار انجام شود.

گفتنی است تقاطع ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) با بزرگراه فتح و بزرگراه آیت ا... سعیدی که در محدوده میدان فتح قرار دارد، یک تقاطع 3 سطحی است. همان گونه که عنوان شد، ملاحظاتی که بیشترین تاثیر را بر نحوه طراحی این تقاطع چند سطحی داشته است، مربوط به فاصله اندک با فرودگاه مهرآباد و کریدورهای پروازی آن می باشد. از این رو  غیر از رمپ ارتباطی غرب به شمال که به صورت یک پل روگذر در ارتفاع 8 متری سطح زمین احداث می شود، سایر مسیرهای دسترسی در ترازهای صفر و منفی یک قرار خواهند گرفت. پل دسترسی شمال به شرق و پل دوربرگردان غرب به غرب تقاطع میدان فتح، پیش از این مرحله اتمام عملیات سازه‌ای را پشت سر گذاشته‌اند. بنا بر اعلام معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی سال آینده تکمیل و به میدان فتح متصل خواهد شد.

 



download (4).jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: