جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
حقانی:
کمپین محیط زیست شهری قدم مهمی برای بهبود وضعیت زیست محیطی خواهد بود

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمپین محیط زیست شهری قدم مهمی برای بهبود وضعیت زیست محیطی خواهد بود.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع کمپین بزرگ محیط زیست شهری که با هدف تامین سلامت جامعه و محیط زندگی برگزار شده است، اظهار داشت: هر اقدامی که توجه مردم و مسئولان را در خصوص مسائل و مشکلات محیط زیستی به دنبال داشته باشد، تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: هر پیام محیط زیستی چه در قالب مطلب، کاریکاتور و طنز که برای توده مردم آگاه سازی به دنبال داشته باشد، موثر و مفید است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروزه توده مردم تا حدود زیادی متوجه مشکلات محیط زیستی و مسائل اجتماعی خود شده اند، تاکید کرد: کمپین محیط زیست شهری قدم مهمی برای بهبود وضعیت زیست محیطی خواهد بود.

حقانی با تاکید بر اینکه مردم کمتر به مسائل خاص یا شکایت خصوصی خود توجه می کنند، گفت: آگاه سازی در خصوص مشکلات محیط زیستی باید به طرق مختلف صورت گیرد چراکه این قدم بزرگی برای کاهش مشکلات در این حوزه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در پیام های زیست محیطی باید مردم را متوجه مشکلات شهری که گاهی به دلیل بی توجهی شکل می گیرد، کنیم، افزود: شهروندان بیشتر اوقات زندگی خود را در خارج از خانه اصلی و در شهر سپری می کنند به همین دلیل باید متوجه مشکلات خانه بزرگ خود شوند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید با سازوکار، نیازها و زیرساخت های مناسب به مهمترین و اصلی ترین مسائل زیست محیطی سلامت، بهداشت عمومی مردم بپردازیم، گفت: مسائل زیست محیطی ابعاد و اشکال مختلفی دارد به همین دلیل معتقدم توسعه فضای سبز، نگهداشت باغات، مسائل آب و هوا و بسیاری از مسائل مهم دیگر می تواند مشارکت مردم در خصوص تحقق این کمپین را به دنبال داشته باشد.

حقانی یادآور شد: توصیه مسئولان به مردم جایی می تواند تاثیرگذار باشد که زیر ساخت های لازم در حوزه محیط زیست آماده باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: