جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 مرداد 1393     
نصب دستگاه های نظارت تصویری در معابر منطقه 12 تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12، از نصب بیش از 20 دستگاه نظارت تصویری در این منطقه خبر داد.

سعید عزیزی نژاد  معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 گفت: نصب بیش از 20 دستگاه نظارت تصویری در معابر اصلی و بزرگراهی نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل  و نقل  ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه 12 به منظور  ارتقای سطح ایمنی و امنیت معابر اصلی و بزرگراهی در نواحی 6 گانه منطقه 12 و افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

عزیزی نژاد اظهار داشت:در این طرح اکیپ‌های اجرایی ترافیک به منظور نصب بیش از 20 دستگاه نظارت تصویری در معابر اصلی و بزرگراهی در نواحی 6 گانه منطقه 12 در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نصب 27 دستگاه نظارت تصویری در معابر اصلی و بزرگراهی در نواحی 6 گانه منطقه 12، آماده باش اکیپ‌های ترافیک، بهسازی 9 دستگاه نظارت تصویری در منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

عزیزی نژاد خاطر نشان کرد:اجرای طرح خط کشی محوری، نوشتاری و عابر پیاده، تجهیزات امکانات و علائم ترافیکی، بروز رسانی کارگاه های ترافیکی، راه انداز و تجهیز پارکینگ مکانیزه و طبقات دوقلوی قور خانه، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: