جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 مرداد 1393     
عقب‌ماندگی طرح تحول بهداشت

ایسنا: دکتر سید حسن هاشمی در دومین اجلاس معاونین درمان، روسا و مدیران بیمارستان‌های سراسر کشور که روز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد، گفت: دولت به مشکلات سلامت مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای دارد. رئیس جمهور نیز در جلسات متعدد به این وظیفه دولت تاکید کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی وزارت بهداشت ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان است چرا که این دو مقوله از یکدیگر جدا نیستند و دولت به طور جد از این خدمات حمایت می‌کند.

وزیر بهداشت درباره طرح تحول سلامت نیز گفت: قبل از اجرای طرح تحول، پرداخت از جیب مردم در زمینه هزینه‌های بستری 37 درصد بود و اکنون به کمتر از 10 درصد رسیده است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و از شما مدیران و روسا درخواست می‌کنم که برای حل این مشکلات راهکار داده و به ما کمک کنید.

وزیر بهداشت در ادامه بر لزوم سرعت گرفتن بیش از پیش بسته خدمات بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید بگویم که بسته خدمات بهداشتی بسیار مهمتر از بسته درمان بود. اما اکنون خدمات بهداشتی از بسته درمان عقب مانده است و هنوز قدم‌های موثری را در این حوزه برنداشته‌ایم تا مردم بتوانند خدمات این حوزه را لمس کنند.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم با همت شما مدیران و روسای بیمارستان‌ها بتوانیم مباحث مربوط به بهداشت را نیز پیش برده و خدمات حوزه بهداشت در نیمه دوم سال پررنگ و برای مردم ملموس شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: