جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 مرداد 1393     
مدیریت شهری ایالت ویکتوریا برای بهبود مسائل حمل و نقل به سرمایه گذاری نیاز دارد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،گزارشی جدید از نماینده حمل و نقل استرالیا(آر اِی وی سی) نشان می دهد که ایالت ویکتوریا برای نوسازی مسیر ها و مشکلات مربوط به آن در دهه آینده،به 4.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

حدود یک سال طول می کشد تا از استفاده کنندگان وسایل نقلیه موتوری به منظور پیدا کردن راه حل این مشکل تحقیق و تفحص به عمل بیاید.

این تحقیق همچنین به انجمن های محلی،کاربران حمل و نقل عمومی و آژانس های ایالتی دولت مربوط می گردد.

مسیر های فرعی،به روز رسانی ظرفیتها،بهبود ایمنی،به روز رسانی ایستگاه های راه آهن و حمل و نقل عمومی بخشی از این برنامه تفحص است.

مدیر "آر اِی وی سی" گفت:تا سال 2031 جمعیت این ناحیه به 430000 نفر افزایش می یابد،برای مقابله با این رشد جمعیت و رشد نیاز به مشاغل،شهر های این ناحیه باید آماده باشند.

برای اطمینان از این که این رشد جمعیت در شرایط پایداری اتفاق می افتد،"آر اِی وی سی" بیان می کند که در ناحیه ویکتوریا به یک برنامه سریع به منظور سرمایه گذاری نیاز است.

تعدادی از پروژه ها مثل کمربندی شهر،بزرگراه پرنسس،بزرگراه پرنسس غربی،مسیر های فرعی شِپارتون،تارالگون و فرودگاه آوالون در اولویت هستند.نوسازی شبکه های بزرگراه ملی نیز به منظور افزایش ایمنی پیشنهاد می گردد.

این گزارش همچنین نیاز این ناحیه در مورد بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی به دلیل افزایش تقاضای استفاده از آن،بیان می کند.

وی همچنین افزود:سرمایه ای بالغ بر 580 میلیون دلار نیاز است تا مسیر های اصلی این ایالت به استاندارد 3 ستاره در زمینه ایمنی برسند.این سرمایه گذاری طی 20 سال آینده 2800 نفر را از خطر و آسیب دیدن در جاده ها نجات می دهد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: