جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 تير 1395     
احداث لاین کندرو در بزرگراه نواب

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، با احداث مسیر کند رو در بزرگراه نواب که از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 در دست اجراست ؛ معضلات ترافیکی عدیده این بزرگراه در حد فاصل میدان 9دی تا خیابان بریانک رفع می شود.

محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 با بیان این مطلب گفت: این پروژه در 2 فاز طراحی و برای اجرای آن اقدام شده است که در فاز یک با توجه به این که دسترسی از خیابان قزوین به بزرگراه نواب –شمال برای شهروندان میسر نبود؛ احداث لاین کندرو در حد فاصل خیابان قزوین تا بریانک پیش از این به متراژ 600 متر طول و با 2 لاین عبوری سواره رو به بهره برداری رسید.

شاه حسینی افزود: با وجود گره ترافیکی موجود در تقاطع میدان 9 دی ،بزرگراه نواب ،خیابان شیخ محمدی ، خیابان هلال احمر و ورود چندین لاین ترافیکی به طور هم زمان به بزرگراه نواب که منجر به ایجاد حجم بالای ترافیک در این منطقه و افزایش زمان تردد شهروندان شده بود؛ با بررسی های انجام شده و طراحی های لازم فاز دوم عملیات اجرایی مسیر کندرو بزرگراه نواب حد فاصل میدان 9دی تا خیابان قزوین به طول یک کیلومتر با 2 لاین عبوری سواره رو آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11  احداث مسیر کندرو بزرگراه نواب طبق برنامه زمان بندی تا پایان سال جاری انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: