جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 خرداد 1395     
اعطای بودجه فدرال برای سیستم BRT کلمبوس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال از اعطای بودجه 37.5 میلیون دلاری به سازمان حمل و نقل مرکزی اوهایو برای سیستم اتوبوسی پرسرعت (BRT) جدید در کلمبوس خبر داده است.

 

این خط BRT جدید که CMAX نامیده می شود به کاهش تراکم جمعیت مسافران و توسعه اقتصادی در خیابان Cleveland کمک می کند که یکی از شلوغ ترین مکان های حمل و نقل در این شهر است.

وزیر حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس گفت: "حمل و نقل نقش مهمی در ارتباط آمریکایی ها با فرصت های اقتصادی دارد. خط BRT جدید سازمان حمل و نقل مرکزی اوهایو جوامعی را که به آن ها خدمات ارائه می دهد تقویت و احیا کرده، شهروندان کلمبوس را به مراکز تجاری و تحصیلی رسانده و کیفیت زندگی در این منطقه را افزایش خواهد داد."

این خط BRT 25 کیلومتری گزینه حمل و نقل جدیدی با بهره گیری از حمل و نقل سرعت بالا فراهم خواهد ساخت. CMAX به کاهش تراکم جمعیت مسافران و بهبود سرعت حمل و نقل و برنامه ریزی ها کمک خواهد کرد.

هم چنین این خط مسافران را به مقاصد مهمی همچون مرکز شهر کلمبوس، کالج ایالتی کلمبوس، مراکز خرید و بیمارستان ها می رساند.

این پروژه هم چنین شامل 32 ایستگاه اتوبوس، ساخت دو مرکز پارک و نگهداری، خرید 15 اتوبوس گازسوز، اطلاعات و علائم زمانی ورود و خروج اتوبوس ها به ایستگاه ها است. قرار است این خط BRT در ژانویه سال 2018 افتتاح شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: