جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 خرداد 1395     
محدودیت خودروهای دیزلی هند به ایالت کرالا نیز کشیده شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دادگاه سبز ملی (NGT) که در پی کاهش سطح رو به رشد آلودگی است، محدودیت رفت و آمد خودروهای دیزلی را در شش شهر از ایالت کرالای هند اعلام کرده است.

در واقع این محدودیت برای خودروهای دیزلی با عمر بیش تر از 10 سال اعمال می شود. این خودروها باید تا یک ماه آینده از جاده ها خارج شوند.

NGT علاوه بر این محدودیت، هم چنین دولت ایالتی را ملزم ساخته تا خودروهای دیزلی جدید با ظرفیت موتور 2 هزار سی سی و بالاتر را به ثبت نرساند. البته خودروهای متعلق به حمل و نقل عمومی و بخش های دولتی همچنان می توانند در این ایالت به ثبت برسند.

بر اساس این قانون جدید، اتوبوس های دیزلی 10 ساله که در بخش خودروهای سنگین قرار دارند اجازه تردد در شهرهای کوچی، تریسور، کالیکوت، کانور، تریواندروم و کولام را ندارند.

خدمات حمل و نقل عمومی کرالا شامل ناوگان بزرگی از اتوبوس ها است که اکثر آن ها بسیار قدیمی شده اند. بر اساس برخی گزارش ها، این محدودیت بر 4 هزار اتوبوس با مالکیت خصوصی نیز تاثیرگذار خواهد بود. در عین حال، سازمان حمل و نقل ایالتی این منطقه حدود 2 هزار اتوبوس دیزلی دارد که بیش از 10 سال عمر دارند. هم چنین ممنوعیت ثبت خودروهای دیزلی جدید با ظرفیت موتور بیش از 2 هزار سی سی نیز تاثیر زیادی بر فروش شاسی بلندهای بزرگ در این منطقه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: