جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مرداد 1393     
خودران ها در خیابان های انگلستان

 به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، طبق گفته مدیر بازرگانی شرکت  vince cable انگلستان از ژانویه سال 2015  شاهد حرکت خودران ها در جاده ها ی عمومی خواهند بود.

گفته می شود این خودران های جدید با کامپیوتر کنترل می شود و برای هدایت در خیابان ها از راهنمایی GPS   استفاده می کنند .

وزارت حمل و نقل این کشور برای اطمینان از اینکه راههای مناسبی برای آزمایش خودران ها وجود دارد و برای به وجود آوردن خطوطی که کارها راتسهیل کند ، قوانین را بازبینی می کند .

این  بیانیه ما را طلایه دار این تکنولوژی می کند و فرصت های جدیدی را برای جامعه و اقتصاد ما پدید می آورد .

شرکت cable  گفت : این باعث می شود تا کمتر از 6 ماه خودران ها به خیابان ها وارد شوند و مارا طلایه دار این تکنولوژی در حال تغییر می کند.

آزمایشات اولیه بر روی این برنامه 18 تا 36 ماه به طول خواهد انجامید و شهرهای انگلستان امیدوارند تا میزبان یکی از آزمایشات این خودران ها تا شروع ماه اکتبر باشند و سپس علاقه خود را عنوان کنند .

تعدادی از مهندسین در انگلستان ، شامل گروهی از دانشگاه آکسفورد :آزمایشاتی را با خودران ها انجام دادند اما نگرانی در مورد مسائل قانونی و بیمه باعث شد تا این خودران ها به جاده ها به خصوصی محدود شوند .

در ماه ژوئن شرکت گوگل خودران خود را که فاقد فرمان پدال ترمز و گاز را عرضه کرد ، این ماشین کامپیوتری دکمه استارت و توقف اضطراری و صفحات نمایش کامپیوتری که مسیر را برنامه ریزی می کنند دارا می باشد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: