جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 فروردين 1395     
افتتاح تونلی در شبکه ریلی بروکسل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، قطارهای مسافری محلی بروکسل به تازگی می توانند از تونل 1250 متری Schuman – Josaphat عبور کنند که گامی دیگر در جهت توسعه شبکه ریلی منطقه ای بروکسل است.

انتظار می رفت این مسیر در ماه دسامبر 2015 افتتاح شود اما تکمیل تست های ایمنی که به واسطه محدودیت های امنیتی در ماه نوامبر به تاخیر افتاد، این ضرب العجل را تغییر داد.

مسیر 161A که توسط Infrabel با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون یورو ساخته شده است ارتباطی بین خط Namur Line 161 و Line 26 ایجاد می کند. این خط کمک می کند قطارها مستقیما از بخش اروپایی شهر به فرودگاه بروکسل بروند. با افتتاح این تونل زمان سفر قطارها از Schuman تا فرودگاه Zaventem از 32 دقیقه به 16 دقیقه کاهش یافته است. این تونل هم چنین حجم ترافیک تونل شلوغ بین شهری بروکسل Midi و بروکسل  Nordرا کاهش می دهد.

ساخت این تونل حدود هفت سال زمان برده است. ایستگاه Schuman به عنوان قطبی چندجانبه بازسازی شده و دارای دو پلتفرم مازاد و مسیر تبادل ارتقا یافته با خط 1 متروی شرق به غرب است. خط 161 مترو نیز به عنوان بخشی از این کار از دو خط ریلی به چهار خط توسعه یافته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: