جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
آخرین وضعیت پیشرفت پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از اتمام عملیات سازه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی عصر(اراج) خبر داد.

مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه بتن‌ریزی عرشه جنوبی پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی عصر(اراج) به اتمام رسیده است، یادآور شد: تلاش برای احداث این پل سواره‌رو وارد مرحله اقدامات تکمیلی شده است.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از آغاز عملیات نصب قطعات بتنی عرشه در پل جنوب به غرب تقاطع بلوارارتش با بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: تکمیل عرشه این پل صندوقه‌ای به نصب حدود 236 قطعه پیش‌ساخته بتنی نیاز دارد.

 مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع از طریق حفاری شمع‌های فونداسیون آغاز شده است، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات احداث ستون‌ها و سرستون‌های پل های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بلوار ارتش خبر داد.

گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شدند. به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار است بهره برداری کامل از این پروژه راهگشای عمرانی در مهرماه سال جاری انجام شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: