جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 اسفند 1394     
امیدواریم دولت در زمینه تامین فاینانس و خرید واگن همکاری کند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،پروژه خط فرودگاه مهر آباد با حضور شهردار تهران، معاون اول رئیس جمهور استاندار تهران و جمعی از مسولان شهرداری تهران افتتاح شد.

هابیل درویش مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در جمع خبرنگاران گفت: امروز خط فرودگاه مهرآباد قادر است بیش از 3 هزار مسافر را در سفر های درون شهری جابه جا کند در این پروژه 4 ایستگاه ساخته شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: برای ساخت این مسیر 400 میلیارد تومان هزینه ازاعتبارات  شهرداری تهران با مشارکت بانک شهر تامین شده است.

 مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در ادامه به ویژگی مهم پروژه فرودگاه مهر آباد پرداخته و گفت: یکی از ویژگی های مهم این پروژه استفاده از تجهیزات داخلی ایرانی است، ما توانستیم 80 درصد تجهیزات مترو را بومی سازی کنیم.

وی در ادامه خواستار همکاری های دولتی در خصوص توسعه صنعت مترو شد و گفت: مترو پروژه ملی و عام المنفعه است  و شهرداری تهران هم با توسعه خطوط مترو هم خدمات شهری ارائه داده و هم در زمینه اشتغال زایی قدم برداشته است.

درویش تصریح کرد:  ما نیازمندیم دو خط 6 و 7 مترو تهران را تا پایان این دوره شورای شهر  گسترش دهیم و برای بهره برداری این خطوط  نیاز به 12 هزار میلیارد بودجه نیاز داریم که ماهیانه تا 700 میلیارد تومان بر آورد می شود که 60 درصد این پول باید نقد باشد.

 مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) یادآور شد: البته فاینانس بخشی از مشکل مترو را حل می کند که امیدواریم دولت در زمینه تامین فاینانس و خرید واگن های مترو با ما همکاری کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: