جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 مرداد 1393     
ضیافت افطاری شهردار تهران با کودکان بهزیستی

به گزارش شهرداری نیوز،ضیافت افطاری شهردار تهران با تعدادی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی در مناطق مختلف شهر برگزار شد.

ضیافت افطاری محمدباقر قالیباف با کودکان و نوجوانان مجتمع های بهزیستی صادقیه، امام حسن (ع) و مجتمع بهزیستی شهید اردیخانی در منطقه قلعه مرغی تهران برگزار شد.

در جریان این مراسم که با حضور شهرداران مناطق 5، 17 و 18 تهران برگزار شد، قالیباف با تعدادی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی دیدار کرد و در فضایی صمیمانه با آن ها به گفت و گو پرداخت.

همچنین شهردار تهران نماز جماعت مغرب و عشا را در کنار کودکان و نوجوانان تحت پوشش این سه مجتمع بهزیستی اقامه کرد و در ضیافت افطاری آنان حضور یافت.

محمد باقر قالیباف در گفت و گو با تعدادی از کودکان تحت پوشش و مسئولان و مددکاران مجتمع های بهزیستی با مسایل و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان را ابلاغ کرد.

براساس این گزارش در حاشیه این مراسم تابلوهایی از سوی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی به پاس حمایت های شهرداری تهران به دکتر محمد باقر قالیباف، وحید نوروزی شهردار منطقه18،پژمان پشمچی زاده شهردار منطقه5 و بهروز محمدزاده شهردار منطقه17 اهدا شد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: