جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 تير 1393     
مکانیزاسیون 180 گذر در محدوده طرح زوج و فرد تا پایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ؛ مديرعامل شرکت کنترل ترافيک شهرداري تهران در خصوص مکانیزاسیون معابر ورودی به طرح زوج و فرد گفت: معابر ورودي و خروجي به محدوده زوج و فرد در حدود 180 معبر است و با توجه به ضرورت ثبت ورود و خروج ها به محدوده طرح زوج و فرد، کار نصب دوربین‌ها از مردادماه  93آغاز خواهد شد و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

ایلوش وزیری در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت: براساس برنامه ريزي هاي انجام شده در فاز نخست ، تمام ورودي هاي محدوده و برخی نقاط داخلی برای جلوگیری از گذر خودروهای داخل طرح و در فاز دوم خروجي هاي آن، به دوربين هاي ثبت تخلف و پلاک خوان  مجهز خواهند شد. این سیستم به مسئولان راهنمایی رانندگی کمک می‌‌کند تا نظارت دقیق‌تری بر این محدوده داشته باشند.

وی در خصوص تجهیز معابر پر تردد شهر به این سیستم کنترلی گفت: تعدادی از محورهای شریانی داخل محدوده مانند خیابان مطهری، خیابان بهشتی، بزرگراه حکیم، بزرگراه رسالت، خیابان کارگر و خیابان شریعتی و ... به عنوان نقاط پر تردد داخل محدوده به گیت های کنترل تردد در محدوده طرح زوج و فرد مجهز خواهند شد.

وزیری هدف از اجرای طرح مکانیزاسیون در این محدوده را کاهش آلودگی هوای تهران عنوان کرد و افزود: با توجه به این امر که آلودگی هوا یکی از معضلات اساسی شهر تهران است، امیدواریم اجرای این طرح در کنار سایر پروژه های مدیریت شهری مانند گسترش و نوسازی خطوط در ناوگان حمل و نقل عمومی ، مدیریت هوشمند بزرگراهی و مدیریت بهینه چراغ ها ، باعث کاهش انتشار آلاینده ها در محدوده اضطرار شود.

وزیری در خاتمه گفت: ضلع شرقي محدوده زوج و فرد بزرگراه امام علي (ع)، ضلع جنوبي بزرگراه بعثت، ضلع غربي بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالي آن بزرگراه همت است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: