جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 تير 1393     
وحدت رمزموفقيت مسلمانان

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،جهانگير اسكندرزاده در جلسه هماهنگي راهپيمايي روز قدس شهرستان ملكان ضمن محكوم نمودن قتل عام مردم مظلوم غزه توسط رژيم غاصب صهيونيستي، رمز موفقيت مسلمانان بخصوص در عصر حاضر را وحدت دانست و گفت به طور مثال در بحث فلسطين اگر تاريخي بنگريم تا وقتي وحدت بين مسلمين اگرچه نسبي هم بوده اسرائيل تحت هيچ شرايطي جرات تجاوز نداشته است.

وي افزود: ولي اين رژيم جعلي با مشاهده ضعف در وحدت مسلمين با پرروئي تمام و بي اعتنا به مجامع بين المللي و حقوق بشري به سوي فلسطين پيشروي و تجاوز كرده است.

فرماندار ملكان به حمايت تمام عيار و همه جانبه  استكبار جهاني از اسرائيل غاصب با تمام قوا اشاره كرد و  خواستار حضور گسترده و باشكوهتر مسلمانان جهان در زاهپيمايي روز قدس امسال بخصوص در ايران اسلامي شد.

امام جمعه ملكان نيز حضور در راهپيمايي روز قدس را اعلام انزجار از اقدامات وحشيانه رژيم صهيونيستي در قتل عام مردم مظلوم فلسطين و بويژه غزه دانست و گفت در روزي كه امام راحل آن را روز قدس اعلام نموده اند مسلمانان جهان بايد بمنظور اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين و قدس عزيز و اعلام انزجار از تجاوزات اخير رژيم صهيونيستي باشكوهتر از سالهاي قبل در  راهپيمايي روز قدس شركت كنند.

حجه الاسلام حافظ زماني با اشاره به  قتل عام و بمباران مردم مظلوم غزه توسط رژيم صهيونيستي بر حضور پررنگ تر مسلمانان در سراسر دنيا و بخصوص كشورمات در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد و آن را بمنظور اعلام  انزجار  از اعمال ناجوانمردانه اسرائيل غاصب  واجب دانست و گفت حمايت از مردم مظلوم فلسطين و قبله اول مسلمانان براي همه واجب است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: