جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 تير 1393     
هشدار به متقاضیان مسکن ویژه

ایسنا: مسعود بیژنی - مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر - در پاسخ به اینکه آیا تمامی پیش‌خریداران مسکن ویژه تهرانسر مبالغ پرداختی خود را به طور کامل به حساب پروژه مسکن ویژه تهرانسر واریز کرده‌اند یا خیر؟ گفت: برخی از متقاضیان هنوز قسط چهارم خود را که به مبلغ 20 میلیون تومان است پرداخت نکرده‌اند.
وی گفت: در حال ارسال نامه به این دسته از متقاضیان هستیم تا نسبت به پرداخت این 20 میلیون تومان اقدام کنند.
بیژنی اظهار کرد: این افزاد مطمئنا اگر از انجام این کار در موعد مقرر خودداری کنند از نظر اداره راه و شهرسازی استان تهران به عنوان انصراف دهنده تلقی خواهند شد.
مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا سودی به آورده متقاضیان در بانک تعلق خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: به مبلغ واریزی متقاضیان که در حساب آن‌ها از ابتدای حساب بوده است سود تعلق گرفته و در جمع بندی نهایی محاسبه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: آخرین مهلت پرداخت قسط چهارم مسکن ویژه تهران ١٥اردیبهشت 93 بود و باید متقاضیان مبلغ ٢٠ میلیون تومان پرداخت می‌کردند.
به گزارش ایسنا، ساخت 2560 واحد مسکن ویژه در منطقه تهرانسر از شهریور پارسال آغاز و قرار شد متقاضیان چهار قسط 20 میلیون تومانی و در آخر 45 میلیون تومان بابت هزینه‌ زمین به صورت نقدی و مابقی هزینه‌ هر واحد را به صورت اقساط 10 ساله معادل ماهانه یک میلیون تومان پرداخت کنند.
تهرانسر اولین سایت مسکن ویژه کشور است که قرار بود با مبلغ نهایتا 250 میلیون تومان و طی یکسال به متقاضیان تحویل داده شود اما با تغییر دولت و مسئولان این بخش، شرایط تحویل و مبلغ این واحدها تغییر کرد؛ به گونه‌ای 56 میلیون تومان به قیمت هر واحد اضافه شد و زمان تحویل هر واحد به 15 ماه پس از انعقاد قرارداد جدید موکول شد.
بر اساس تغییرات جدید، متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر باید طی 10 سال 293 میلیون تومان برای هر واحد بپردازند که این پرداختی شامل 80 میلیون تومان طی چهار قسط 20 میلیون تومانی است و 45 میلیون تومان به عنوان قسط پنجم باید واریز شود و مابقی مبلغ که 56 میلیون تومان اضافه شده را هم شامل می‌شود طی اقساط ماهانه از 980 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت خواهد شد.
طبق وعده مسئولان، تحویل مسکن ویژه تهرانسر باید از شهریور امسال آغاز شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: