جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 تير 1405     
استعفای اولین سرمربی بعد از ناکامی در جام جهانی

 سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی اسکاتلند، پس از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۶ از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، اسکاتلند که در گروه C با هائیتی، مراکش و برزیل هم‌گروه بود، در اولین بازی خود هائیتی را یک بر صفر شکست داد اما سپس با شکست مقابل مراکش (۰-۱) و برزیل (۰-۳) از صعود به مرحله یک‌ شانزدهم نهایی بازماند. 
 
حالا  استیو کلارک سرمربی تیم ملی اسکاتلند، از سمت خود کناره‌گیری کرد. فدراسیون فوتبال اسکاتلند این خبر را اعلام و تایید کرد.
 
کلارک از سال ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. او اسکاتلند را به یورو ۲۰۲۰ (اولین تورنمنت بزرگ پس از ۲۳ سال، بدون صعود از گروه) و یورو ۲۰۲۴ رساند و همچنین اسکاتلند را برای اولین بار از سال ۱۹۹۸ به جام جهانی برد.
 
کلارک در بیانیه‌ای احساسی گفت: سخت‌ترین بخش این خداحافظی، بازیکنانم هستند که بدون آنها، خاطراتی که از سال ۲۰۱۹ ساختیم، وجود نداشت. آنها شایسته همه تمجیدها و تحسین‌ها هستند و برای من افتخار بزرگی بود که سرمربی آنها باشم و برای جانشینم آرزوی موفقیت دارم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: