جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 تير 1393     
معجزه‌گران پوست های کویری

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، برای رفع خشکی پوست می توان از راه های متفاوت استفاده کرد. این راه ها می توانند طبیعی یا شیمیای باشند. راه های طبیعی برای درمان هر بیماری اولویت دارند. در اینجا سعی داریم تا تعدادی از راه های طبیعی مناسب برای رفع این مشکل را به شا معرفی کنید:

روغن زیتون

وقتی صحبت از خشکی پوست می شود از جمله مهمترین موادی که برای رفع این مشکل توصیه می شود روغن زیتون است. روعن زیتون می تواند معجزه کند. روغن زیتون برای رفع خشکی در نواحی دست و آرنج بسیار مناسب است و همچنین در شرایطی که پوست شما به خارش می افتد نیز بسیار خوب عمل می کند. اگر بر روی پوست خود احساس سوزش می کنید می توانید از این ماده استفاده کنید.

ماست و کدو تنبل

شما می توانید به راحتی دوای درد خود را در آشپزخانه یا یخچال پیدا کنید. به راحتی می توانید با استفاده از کدو تنبل و یا ماست پوست خشک خودتان را بهبود ببخشید. ماست و کدو می توانند برای همه نوع پوست خشک مناسب باشند و بدون اینکه آسیبی به شما وارد کنند، یک پوست شفاف و نرم را برای شما به ارمغان آورند.

شما می توانید با استفاده از این مواد ماسک هایی تهیه کنید و آن ها را برای مدت پنج تا 15 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید.

محافظ پوست درست کنید

شما می توانید به را حتی در خانه محافظ هایی برای پوستتان درست کنید. برای این کار تنها کافی است تا مقداری شکر و روغن های مختلف را با هم مخلوط کنید و سپس آن را بر روی پوست خود قرار دهید. برای این کار اگر از شکر قهوه ای استفاده کنید نتیجه بهتری نیز دریافت می کنید.

عسل

عسل از جمله موادی است که می تواند برای انواع پوست ها با شرایط متفاوت خوب باشد اما بهترین تاثیر آن برای شکستگی ها و خط های روی لب است. تنها کافی است تا هنگام عصر مقداری عسل بر روی لب های خود بگذارید و این کار باعث می شود تا پس از مدتی لب هایتان بهبود یابند.

غذای درست بخورید

بدون اینکه نیاز به انواع ماسک داشته باشید می توانید با یک تغذیه درست و مناسب پوستی لطیف داشته باشید. تنها کافی است از ویتامین C و موادی که منیزیم بالایی دارند استفاده کنید تا خشکی پوست شما رفع بشود. برای اینکار می توانید از موادی مانند ماهی ها، پرتقال، شکلات و هویج استفاده کنید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: