جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 تير 1393     
بزرگراه دولت آباد به کاهش ترافیک در شریان های اصلی شهر کمک می کند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع بزرگراه دولت آباد-بزرگراه آزادگان در کمتر از یک ماه آینده آغاز می شود، گفت: اگر امسال معارضان پروژه بزرگراهی دولت آباد رفع شوند، سال آینده این بزرگراه به بهره برداری رسیده و وارد مدار می شود.

مازیار حسینی با بیان این مطالب و اینکه پروژه بزرگراهی دولت آباد در سه قطعه انجام می شود، اظهار کرد: در عملیات اجرایی پروژه بزرگراه دولت آباد قطعه آزادگان تا شهرک مشیریه یا همان بزرگراه امام علی(ع) ساخته شده و اتصال دولت آباد به آزادگان نیز که به صورت پل اجرایی می شود، امسال در دستور کار است.

وی با بیان اینکه طرح های عملیات اتصال دولت آباد به آزادگان در حال آماده شدن است، افزود: در کمتر از یک ماه آینده عملیات اجرایی این بخش نیز آغاز می شود.

حسینی اضافه کرد: عملیات تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) با دولت آباد هم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بنابراین عملیات بخش شرقی به عبارتی از بزرگراه امام رضا(ع) به سمت غرب و بخش غربی یعنی از آزادگان به سمت شرق شروع شده و تنها بخش میانی باقی می ماند که در صورت رفع معارضان عملیات اجرایی این بخش نیز آغاز خواهد شد.

معاون شهردار تهران در ادامه گفت: در بخش میانی که شهرک مشیریه و کارخانه سیمان قرار دارد، ما با معارضان ملکی مواجه هستیم که ریزدانه هستند و امسال قرار است با همکاری شهرداری منطقه 15 و سازمان املاک و مستغلات عملیات رفع معارض در این محدوده نیز شروع شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که عملیات رفع معارض در سال جاری به پایان برسد ما می توانیم این قول را بدهیم که سال آینده بزرگراه دولت آباد به طور کامل وارد مدار شود.

بزرگراه دولت آباد بزرگراهی در جنوب شرق پایتخت است که از بزرگراه آزادگان در محدوده غرب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) آغاز شده و پس از عبور از شمال شهرک دولت آباد و جنوب شهرک مشیریه و کاروان، در محدوده سه راه کارخانه سیمان به بزرگراه امام رضا(ع) می رسد. به طور حتم تکمیل این پروژه کمک شایانی به ترافیک محدوده می کند و از بار ترافیک شریان های اصلی می کاهد...

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: