جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 تير 1393     
ادعای صهیونیست‌هادرباره حماس

فارس: مهمترین تحولات سیاسی و میدانی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان فرار سرکردگان تروریست‌ها به ترکیه، عشایر سوریه در کنار ارتش برای مقابله با داعش و ادعای منابع صهیونیستی در خصوص استفاده حماس از موشکهای سوری دانست.

تحولات میدانی

غوطه دمشق عرصه ترورهای «داعش» و گلوله‌باران‌های «جیش‌الاسلام»

منبع میدانی سوریه درباره جدیدترین وضعیت میدانی منطقه غوطه شرقی دمشق تصریح کرد این منطقه هم‌اکنون به عرصه ترورهای «داعش» و گلوله‌باران‌های «جیش‌الاسلام» تبدیل شده است.

ریف دمشق به زودی شاهد بازگشت آرامش و برقراری امنیت خواهد بود

رئیس کمیته‌های آشتی ملی سوریه تاکید کرد که به زودی تمام نقاط ریف دمشق، در جنوب سوریه شاهد بازگشت آرامش و برقراری امنیت خواهد بود.

آزادسازی حلب زمان‌بر نیست/فرار سرکردگان تروریست‌ها به ترکیه

منبع میدانی سوری با بیان اینکه اغلب سرکردگان گروه‌های تروریستی فعال در حلب به ترکیه فرار کرده‌اند، تاکید کرد که عملیات آزادسازی حلب وقت چندانی نخواهد گرفت.

عشایر سوریه برای مقابله با داعش در کنار ارتش هستند

شیخ عشیره «النعیم» حمص با بیان اینکه عشایر سوریه آماده حمل سلاح و ایستادن کنار ارتش در مبارزه‌ علیه گروه تکفیری داعش هستند، گفت: کسانی که با داعش بیعت کرده‌اند، نماینده عشایر سوریه نیستند.

استحکامات نظامی در راه حلب/درخواست کمک گروه‌های مسلح تروریستی

در حالی که گزارش می‌شود استحکامات نظامی گسترده‌ای از سوی ارتش سوریه در راه حلب است، گروه‌های تروریستی این شهر ضمن شکایت از وضعیت اسفبار درخواست‌های کمک‌های فوری و آنی برای مقابله با ارتش سوریه کرده‌اند.

بازسازی حمص به زودی آغاز خواهد شد/ اگر پیروزی ارتش نبود، هیچ امری محقق نمی‌شد

استاندار حمص با بیان اینکه بازسازی شهر و استان حمص به زودی آغاز خواهد شد و نقشه‌ها و برنامه‌های لازم در این خصوص ریخته شده، تاکید کرد که اگر پیروزی ارتش سوریه نبود، چنین موفقیتی در حمص حاصل نمی‌شد.

فرماندهان گروه‌های مسلح در ریف دمشق خواستار مذاکره با دمشق شدند

شمار زیادی از رهبران گروه‌های مسلح غیر وابسته به «داعش» در منطقه «غوطه شرقی» سوریه با ارسال پیام‌هایی خواستار مذاکره به منظور زمین گذاشتن سلاح و واگذاری مناطق سیطره خود به ارتش سوریه شدند.

ادعای منابع صهیونیست: حماس از موشک ساخت سوریه استفاده کرد

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که موشکی که حماس از غزه به شهر «الخضیره» پرتاب کرده است، موشک «ام- 302» ساخت سوریه بوده است.

پیشروی ارتش در منطقه نظامی «الطراف» ادلب/درگیری کُردها و داعش در حلب

جدیدترین تحولات میدانی شمال و شمال غربی سوریه حکایت از پیشروی ارتش این کشور در منطقه نظامی «الطراف» در ریف ادلب و درگیری شدید کُردها و گروه‌ تکفیری داعش در ریف شمالی حلب دارد.

تحولات سیاسی

«هادی البحره» رئیس ائتلاف مخالفان خارج‌نشین سوریه شد

گروه موسوم به «ائتلاف مخالفان سوریه» که مقر آن در ترکیه است، فردی موسوم به «هادی البحره» را به عنوان رئیس جدید خود اعلام کرد.

مسکو: اجازه تصویب قطعنامه ضد سوری را نخواهیم داد

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو اجازه نخواهد داد به زور قطعنامه‌ای در مورد وضعیت انسانی در سوریه که راه را برای اعمال فشار بر دمشق و اجرای سناریوی نظامی باز کند، در شورای امنیت به تصویب برسد.

فرستاده ویژه جدید سازمان ملل در امور سوریه تعیین شد

سازمان ملل فرستاده ویژه جدید خود در امور سوریه را امروز چهارشنبه تعیین کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: