جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1393     
اجرای طرح های زیباسازی یا اهداف مختلف نقش بسزایی در زیبایی شهر دارد

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،مجسمه «مرد باران» با ارتفاع 2 متر در پارک بزرگ ملت به عنوان يکي از بوستان های مهم پايتخت نصب شده است.

مرتضی روحانی معاون امور شهری و فضای سبز در این زمینه گفت: مجسمه "مرد بارانی" از جنس برنز ساخته شده است و ارتفاع بدون چتر آن یک متر و 90 سانت و ارتفاع با چتر این مجسمه 2 متر است.

وی افزود: این مجسمه که 600 کیلو وزن دارد ساخت آن 4 ماه طول کشیده است و در ورودی اصلی پارک ملت از خیابان ولیعصر(ع) قرار دارد.

روحانی ارتقاء ساختار های زیباسازی، ساماندهی سیما و منظر شهری را از اهداف نصب این مجسمه خواند و ابراز کرد: اجرای طرح های زیباسازی با محورهای مختلف که نصب تندیس شهداء، مشاهیر و مجسمه های موضوعی نمونه ای از آن می باشد، نقش تعیین کننده ای در ارتقاء ساختارهای زیباسازی شهری ایفا می کند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 با اشاره به نقش سیما و منظر شهري در زيباسازي، هويت‌بخشي و روان‌سازي، جريان زندگي محيط شهري خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم، نحوه‌ طراحي و ساخت فضاهاي شهري از جمله مهمترین و اولویت دارترین مسائل و سرفصل های کاری سازمان زیباسازی است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های زیباسازی در سطح شهر عنوان کرد: ایجاد بسترهای بصری مناسب همچنین ایجاد نماهاي عمومي محيط شهري نقش بسزايي در ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری دارد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: