جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1393     
نوسازی ناوگان مینی بوس رانی پایتخت در دست اقدام است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: با همکاری سازمان محیط زیست خروج 200 دستگاه مینی بوس فرسوده کلانشهر تهران از چرخه حمل ونقل شهر آغاز شد.

پیمان سنندجی با بیان اینکه خروج مینی بوس های فرسوده یکی از اصلی ترین اولویت های کاری شهرداری و دولت است، گفت: از محل اعتبارات سازمان محیط زیست و با همکاری شهرداری تهران 200 دستگاه مینی بوس فرسوده شهر تهران از چرخه حمل و نقل خارج خواهند شد.

وی با بیان اینکه سازمان محیط زیست سهم خود را برای نوسازی 200 دستگاه مینی بوس فرسوده شهر پرداخت کرده است، افزود: شهرداری نیز با پرداخت سهم خود طرح نوسازی را آغاز خواهد کرد .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به اینکه طی سال گذشته از بالغ بر 1200دستگاه مینی بوس فرسوده شهر تنها 121 دستگاه نوسازی شد، تصریح کرد: قرارداد جایگزینی 200 دستگاه مینی بوس به سرانجام رسیده است، در عین حال تامین اعتبار جایگزینی مینی بوس های فرسوده از طریق تبصره ماده 21 قانون بودجه نیز در دست اقدام است که خروج مینی بوس های فرسوده کلانشهرها در این تبصره پیگیری شده است .

به گفته سنندجی با پیگیری های سازمان محیط زیست و شهرداری تهران در گام اول 200 دستگاه و پس از آن در چندین مرحله سایر مینی بوس های فرسوده شهر تهران نوسازی خواهند شد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: