جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 تير 1393     
آخرین خبر از وضعیت جوی پایتخت

فارس: فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: طی سه روز آینده به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای مناطقی از کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، قزوین و زنجان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده بارش پراکنده باران در البرز و تهران دور از انتظار نخواهد بود،‌ افزود: در مناطق واقع در جنوب و جنوب شرق کشور از جمله استان‌های فارس،‌ هرمزگان و همچنین جنوب کرمان در سه روز آینده نیز رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

وی در ادامه از وزش باد شدید در مناطق واقع در شرق کشور خبر داد و ابراز داشت:‌ این شرایط موجب می‌شود که در جنوب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان شاهد گرد و غبار باشیم.

گودرزی همچنین با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود،‌گفت: افزایش سرعت وزش باد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در جنوب سمنان،‌ شرق قم و جنوب تهران با بروز پدیده گرد و غبار همراه خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری و در اوایل شب با افزایش ابر همراه خواهد بود،‌ خاطرنشان کرد:‌ بر همین اساس بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: