جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 تير 1393     
تقویت 90 درصدی دریابانی

ایسنا: سردار حسین ذوالفقاری صبح امروز در مراسم تودیع خود با بیان پاره‌ای از مشکلات در زمان دریافت فرماندهی مرزبانی‌اش گفت: سختی‌های زیادی در این مسیر چهار سال و نیمه متحمل شدیم اما بنده کاره‌ای نبودم و بار مرزبانی بر دوش سربازان و معاونین بوده است.

وی در تشریح جزئیات عملکردش در این چهار سال گفت: هزار کیلومتر زیرساخت جاده‌ای و انسداد مرزی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تا آخر مردادماه جاده‌های مرزی تکمیل می‌شود گفت: تمام جاده‌های مرزی به غیر از خراسان جنوبی دارای جاده خواهند شد.

وی با بیان اینکه مرکز ملی مانیتورینگ مرزها با راه اندازی ساختمان جدید مرزبانی رونمایی می‌شود، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت کشور اعتبارات این مرکز ملی تامین شده است.

وی با بیان اینکه در بحث تعمیرات دستگاه‌های راداری که جزو چالش‌های مرزبانی بود توانستیم به توفیق چشم گیری دست یابیم گفت: از کار افتادن دستگاه‌های راداری یکی از چالش‌های بزرگ مرزبانی بود که هزینه‌های میلیاردی را طلب می‌کرد اما امروزه با توان مهندسان داخلی توانستیم 80 درصد رادارها را احیا کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه در امور حقوقی و بین الملل، مرزبانی توانست اقدامات موثری انجام دهد، گفت: عمده مسائل حل شده مرزی فی مابین ایران، عراق و آذربایجان نیز با تلاش عمده مرزبانان حل و فصل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه دریافت توانستیم شاهد تقویت 90 درصدی باشیم گفت: با این حال تا نقطه مطلوب فاصله زیادی باقی مانده است.

وی در پایان اظهارات خود عنوان کرد که همه وجود و افتخارم در نیروی انتظامی است و دوران خدمتم در مرزبانی جزو بهترین دوران زندگی‌ام بوده و افتخار می‌کنم که در کنار مرزبانان زندگی کردم.

سردار حسین ذوالفقاری چندی پیش با حکم وزیر کشور به معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور منصوب شد و سردار رضایی نیز با حکم فرمانده ناجا، فرمانده مرزبانی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: