جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 تير 1393     
کمک پلیس آگاهی وزارت بهداشت

تسنیم: سردار سید حسن بتولی در حاشیه جلسه مشترک وزارت بهداشت و پلیس آگاهی با اشاره به این که در راستای تقویت، توسعه و تحکیم امنیت پایدار باید مشارکت همه سازمان‌ها و ارکان کشور وجود داشته باشد، اظهار داشت: یکی از سازمان‌هایی که می‌تواند در این زمینه نقش ویژه ای ایفا کند، وزارت بهداشت است.
رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: بحث قاچاق دارو به نوعی با امنیت جانی و سلامت مردم سر و کار دارد و متاسفانه دستهایی قصد دارند این امنیت را از جامعه دور کنند. در این حوزه وزارت بهداشت و پلیس آگاهی از گذشته همکاری‌هایی داشته اند ولی فضای امروز جامعه می‌طلبد تا این همکاری‌ها هر چه بیشتر توسعه یابد.
سردار بتولی افزود: ضرورت همکاری‌های شفاف تر پلیس و وزارت بهداشت در مورد سلامت جسمی و اجتماعی و حفظ امنیت کادر پزشکی کشور نیز بیش از پیش حس می‌شود، چون برخی از جرم‌های به وقوع پیوسته، به این حوزه اختصاص دارد.
وی با اشاره به این که همکاری‌های تخصصی حول آزمایشگاه در مورد تشخیص هویت جامعه هدف می‌تواند موضوع همکاری‌های بین پلیس و وزارت بهداشت باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای وزارت بهداشت به گونه ای است که امکان فعالیت های مشترک با این وزارت خانه مهیا است و ما در این جلسه مقرر کردیم کمیته ای متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت و پلیس آگاهی در آینده ای نزدیک تشکیل دهیم تا بتوانیم در مورد محورهای مورد بحث به یک توافق جامع برسیم.
به گزارش وزارت بهداشت، جلسه مشترک وزارت بهداشت و پلیس آگاهی در خصوص مدیریت پیشگیری از جرائم در حوزه پزشکی و قاچاق دارو در وزارت بهداشت تشکیل شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: