جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 تير 1393     
افزایش شهدای فلسطینی به ۹ نفر

فارس: در راستای حملات مکرر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان، موج حملات گسترده یکشنبه شب به نواز غزه تا کنون باعش شهادت ۹ نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰ نفر شده است.
به گزارش پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، در سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در نوار غزه تا کنون 9 فلسطینی که 7 نفر آنها از اعضای حماس هستند به شهادت رسیده‌اند و دست کم 10 نفر دیگر مجروح شده‌اند.
گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای شهادت 7 تن از اعضایش به نامهای «ابراهیم البلعاوی، عبد الرحمن الزاملی، جمعه أبو شلوف ، شرف غنام، خالد ومصطفى أبو مور و ابراهیم عابدین» در حمله هوایی به پایگاه نظامی‌اش در شمال رفح را اعلام کرد.
علاوه بر این در ساعات پایانی یکشنبه شب دو موشک به سمت تعدادی از فعالان فلسطینی در ورودی اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه شلیک شد و با عث شهادت دو تن از آنها شد.
«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «مازن فرج الجربا 30 ساله ومروان حسن سلیم 23 ساله» و نیز زخمی شدن چند نفر دیگر بر اثر اصابت این موشک خبر داد و گفت که دو شهید مزبور وابسته به گردانهای مقاومت «عبدالقادر الحسینی» بودند.
علاوه براین رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای نیز علیه اراضی زراعی در «حی الزیتون» واقع در جنوب شرق غزه و دیگر پایگاههای حماس از جمله «عسقلان» واقع در شمال نوار غزه و پایگاه دیگری متعلق به این جنبش در مرکز غزه انجام داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: