جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 تير 1393     
منطقه 9 پتانسیل های بالایی در جذب سرمایه گذاری دارد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 در نشست مدیران و مسئولان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی مناطق 22 گانه به لزوم توجه به سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: ایجاد جاذبه های لازم برای مناطق محروم و کم برخوردار لازم و ضروری به نظر می رسد.

سیدعیسی احمدی مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی در این نشست با تاکید بر روش های جدید سرمایه گذاری در قالب سیاستهای کلان شهرداری تهران بر نقش استفاده از بخش خصوصی در تامین منابع مالی اشاره و لازمه آن را داشتن توجیه اقتصادی دانست .

وی با تاکید بر ارائه بسته سرمایه گذاری لازم در سطح مناطق و با اشاره به موضوع تشکیل کمیسیون خاص سرمایه گذاری در شهرداری تهران و رویکردهای آتی سازمان در خصوص موضوعات و محورهای مختلف سرمایه گذاری اذعان داشت: بسیاری از موضوعاتی که از بودجه عمومی شهرداری هزینه می شود را می توان با کمک بخش خصوصی تامین و در جهت گسترش شهر به کار برد.

شهردار منطقه 9 در این نشست با اشاره به پروژه های جامع و شهری پیشرو در سطح منطقه گفت: اجرای پروژه هایی مانند ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال استاد معین از جنوب به 30 متری جی و از شمال به شهید اکبری ، از تمامی ابعاد تاثیر گذار خواهد بود و منطقه را از بن بست خارج می کند.

وی با بیان اینکه مطالعات جامع در سطح منطقه ، ضرورت و لازمه انجام کار است و پروژه های ذکر شده منطقه را متحول می کند ، تصریح کرد: لزوم ایجاد ضوابط و نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار ، سرمایه گذار را مجاب به سرمایه گذاری و در نهایت احیا آن منطقه می کند.

حسینی افزود: مطالعات جامع منطقه، نحوه امتیاز دهی از منظر معاونت شهرسازی و حمایت از سرمایه گذاران و ارائه خدمات ویژه به آنها می تواند به منطقه کمک کند.

وی با اشاره به تقسیم بندی پروژه ها در  سه قالب  و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در خصوص املاک ، اظهار داشت: تعامل مناطق با یکدیگر در خصوص معرفی سرمایه گذار و ایجاد مشوقها در جهت جذب سرمایه گذار  نقش مضاعفی را در پیشبرد اهداف ایفا کند.

شهردار منطقه 9 با تاکید بر پتانسیل های مناسب منطقه برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار ، خاطرنشان کرد: منطقه 9 را به عنوان دروازه غربی تهران ، نقطه جاذب بخش های صنعتی و بازرگانی بوده و زمینه ارتقاء رونق اقتصادی شهر  را فراهم می کند.

در ادامه این نشست نیز، معاونت سرمایه گذاری سازمان آخرین وضعیت تهیه بسته های سرمایه گذاری توسط مشاورین و همچنین معاونت فنی و کنترل پروژه ، آخرین وضعیت اجرایی پروژه ها و معاونت مالی و اقتصادی آخرین وضعیت تعهدات درآمدی مناطق از محل پروژه های مشارکتی و مدیر طرح و برنامه سازمان برنامه های عملیاتی سازمان را در سال جاری بیان کردند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: