جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 تير 1393     
بهشت خوب برای کسانی است که دنیای خوبی دارند

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز ،حجت الاسلام نقویان در گفتاری به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان افزود: ما باید درست زندگی کنیم، بهشت خوب برای کسانی است که دنیای خوبی دارند، بهشت آباد برای کسانی است که دنیای آبادی دارند و بهشت آرام برای کسانی است که دنیای آرامی دارند.
وي با اشاره به این که اگر کسی درختی را بخشکاند، در آن دنیا درختش خشکیده می شود، اظهار کرد: اگر کسی در جوی آب مقابل مغازه اش آشغال بریزد و وقتی باران بیاید و آب بالا بزند، آن آشغال پیاده رو را فرا گرفته و خیابان را بند بیاورد، جوی آب او در آن دنیا کثیف خواهد شد.
حجت الاسلام نقویان با بیان روایت «کما تزرع تحصد» یعنی همان طور که می کاری، درو خواهی کرد، تصریح کرد: «حق دادنی است، نه گرفتنی» و در جامعه اسلامی، هر کس باید حق دیگران را رعایت کند و امیدواریم روزی برسد که چنین جامعه ای داشته باشیم.
این استاد اخلاق در پایان خاطرنشان کرد: حتی یک بوق زدن بی جا اگر باعث آزار و اذیت دیگران شود یا یک توقف بی جا هنگام رانندگی حتی برای چند ثانیه اگر باعث معطلی دیگران شود، هر چند در ظاهر کارهای پیش پا افتاده ای به نظر می-رسند اما در واقع موجب نادیده گرفتن، پایمال کردن و ضایع نمودن حقوق دیگر افراد جامعه می شوند.



ddddddddddddddddd.png
ddddddddddddddddd.png

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: