جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 تير 1393     
نشست‌ روحانی‌ بانمایندگان

مهر: معاون پارلمانی رئیس جمهور جزئیات برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس را که در 22 تیرماه به میزبانی دولت برگزار خواهد شد، تشریح کرد.
حجت الاسلام مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار ما به برگزاری نشست مشترک نمایندگان مجلس با رئیس جمهور و تعدادی از اعضای دولت به میزبانی دولت در 22 تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری نشست ها مشترک میان نمایندگان مجلس و اعضای هئیت دولت و رئیس جمهور از مهم ترین اعتقادات دولت یازدهم در تعامال حداکثری با مجلس است.
وی با تاکید بر اینکه تعامل حداکثری دولت و مجلس موجب تسریع در روند امور اجرایی کشور می شود، افزود: از ابتدای تشکیل دولت یازدهم برنامه ریزی مدونی از سوی رئیس جمهور و همچنین وزیران برای دیدار با نمایندگان مجلس به منظور شنیدن سخنان آنان و تسریع در حل مشکلات حوزه انتخابیه اتخاذ شد به طوری که رئیس جمهور هر هفته روزهای دوشنبه با یکی از مجمع نمایندگان استان های مختلف کشور دیدار و گفتگو داشت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تقویت جلسات مشترک دولت و مجلس بیان کرد: عزم بسیار جدی و خوبی در دولت و مجلس برای برگزاری چنین جلساتی وجود دارد.
حجت الاسلام انصاری درباره جزئیات نشست مشترک دولت و مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس به نمایندگی از کلیه نمایندگان در حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس سخنرانی خواهند کرد و مطالب مورد نظر خود را به طور مستقیم با رئیس جمهور و اعضای دولت در میان می گذارند.
وی اضافه کرد: در این جلسه مشترک رئیس مجلس نیز به ایراد سخن خواهد پرداخت و پس از وی رییس جمهور گزارش جامع و کاملی از امور اجرایی کشور در بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به نمایندگان خواهد داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت همچنان با قوت به برگزاری نشست ها مشترک با نمایندگان ادامه خواهد داد زیرا پیشرفت و توسعه کشور را در گرو تعامل و همدلی سه قوه با یکدیگر می داند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: