جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 تير 1393     
وزیر اقتصاد در مجلس

مهر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دستور کار هفته جاری از وزیر امور اقتصادی و دارایی دعوت کرده اند تا بر پاسخگویی به سوال  محمدحسن آصفری نماینده اراک در صحن مجلس حضور یابد.
رسیدگی به دو طرح" نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی "و" طرح جامع جمعیت و تعالی" خانواده از دیگر دستورکارهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.
طرح الحاق یک تبصره به ماده (190) قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصوب 1370 (اعاده شده از شورای نگهبان)، ادامه رسیدگی به طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند، طرح الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش نیز از جمله طرح هایی هستند که در جلسات علنی هفته آینده مجلس بررسی می شوند.
طرح استفساریه ماده (133) قانون مالیاتهای مستقیم، لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم و لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی نیز در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار دارد.
لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح، طرح دایمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث، لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی،لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درمورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن نیز در دستور کار جلسات هفتگی این هفته مجلس آمده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: