جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 24 دی 1394     
اجرای دو طرح ترافیکی در خیابان ولی عصر (عج)

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، به منظور روان سازی و ایمن سازی خیابان ولی عصر و رفاه حال شهروندان ، 2 طرح ترافیکی از سوی شهرداری منطقه 3 تهران در این خیابان اجرا شد.

به منظور تسهیل تردد شهروندان و کاهش بارترافیکی  این محدوده ، اصلاح هندسی تقاطع  خیابان ولیعصر(عج) و میرداماد در محدوده ناحیه6 منطقه 3 در حال اجراست .

جلال دوزنده شهردار ناحیه 6 در این خصوص تصریح کرد: جهت اجرای این طرح هندسی باید روی نهر خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان میرداماد تا خیابان قبادیان پوشیده شود که پس از بازسازی نهر و پوشیده شدن آن 5/2 متر به عرض سواره رو افزایش می یابد.

دوزنده در ادامه از جابجایی ایستگاه بی آرتی  ظفر در جنوب تقاطع خیابان ولیعصر(عج) - خیابان رشیدیاسمی خبر داد و تصریح کرد: جهت ایمن سازی وکاهش بار ترافیکی تقاطع مزبور نسبت به مرمت نهرخیابان ولیعصر و افزایش طول پل فلزی آن در ابتدای سال اقدام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جابجایی این ایستگاه توقف در تقاطع مزبور را به حداقل و باعث تسهیل تردد وسائل نقلیه در این تقاطع می شود اظهار داشت:  با توجه به تسهیل تردد بار ترافیکی خیابان ولیعصر به رشید یاسمی ، امکان تصادف وسائل نقلیه با شهروندان استفاده کننده از اتوبوس های تندرو را دوچندان می کرد که با مکاتبه و پیگیری لازم بعمل آمده؛ برابر مصوبه مدیر کل مطالعات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تصمیم به جابجایی ایستگاه بی آر تی ظفر در ضلع جنوب به 50 متر پائینتر در مقابل بیمارستان ولیعصر (عج) گرفته شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: