جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 تير 1393     
محدودیت وممنوعیت ترافیکی پایان هفته

فارس:سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام آخر هفته را به شرح ذیل اعلام کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 11تیرماه الی ساعت 24روز جمعه مورخ 13 تیرماه در محورهای هراز،فیروزکوه، کرج- چالوس،قزوین- رشت،تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13روز جمعه مورخ 13 تیر الی ساعت 1 بامداد روز شنبه مورخ 14 تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17:30روز جمعه مورخ 13 تیر الی ساعت 1 بامداد روز شنبه مورخ 14 تیر ماه با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد ( دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی به محور هراز اشاره داشت و گفت: تردد کلیه تریلرها ازاین محور کماکان ممنوع می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت12 الی24  روز چهار شنبه 11 تیرماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 12و 13 تیرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد کلیه تریلرها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه مورخه13تیرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

لازم به ذکر است: ضمناً مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشور مان می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می آید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار می باشند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می گردد مجاز به تردد نیستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: