جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 دی 1394     
افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی به دلیل نظارت و کنترل پلیس

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با بحث معاینه فنی خودروها گفت: در حال حاضر  حدود 10درصد از خودروهای موجود در شهر فاقد معاینه فنی هستند که انتظار می رود این خودروها در اسرع وقت به مراکز مراجعه و جهت دریافت معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند.

سردار حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: طی گزارش ارائه شده از سوی شهرداری میزان مراجعه صاحبان خودرو به مراکز معاینه فنی سه برابر شده و این امر به دلیل نظارت و کنترل های پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به بحث گارانتی دوساله خودروها گفت: درست است که زمان گارانتی خودروها دوساله است ولی طبق قانون مصوب مجلس خودروها تا 5 سال معاف از معاینه فنی می باشند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: طبق قانون مصوب خودروهای فاقد معاینه فنی فقط جریمه می شوند و قانونی غیر از این امر برای این خودروها تعریف نشده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در سطح شهر تهران خوب و قابل قبول است و مشکل غیرعادی و غیرمتعارف نداریم و پیش بینی ها به صورت برنامه ریزی شده صورت گرفته و مدیریت به نحو احسن انجام می شود.

حسینی در ادامه افزود: به نظر می رسد با توجه به اجرای طرح زوج و فرد ، وضعیت ترافیکی بهبود یافته و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: