جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 تير 1393     
بوستان نهج‌البلاغه میزبان شهروندان

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه2 گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شهرداری منطقه 2 با تدارک و اجرای بیش از 65 عنوان برنامه فرهنگی با محوریت سرای محلات و مساجد سطح منطقه به مدت 30شب میزبان شهروندان است.

ذبیح‌اله زارع معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای برنامه‌های متعدد از جمله ویژه برنامه"داستان تابستان" واقع در فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه با برپایی 8غرفه شامل پردیس قرآنی، پردیس فرهنگی و اجتماعی، پردیس تفریحات ورزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به صورت زنده و به مدت 30شب با حضور شهروندان محلات سی ویک گانه منطقه و مدیران شهری از مهمترین برنامه‌های این معاونت در فصل نیایش و رحمت است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره افطاری سالم در شب میلاد کریم اهل بیت به همراه ویژه برنامه جشن میلاد آن حضرت با حضور 400نفر از اعضای کانون‌های سلامت محلات 31گانه منطقه و پذیرایی از کودکان بی‌سرپرست و کودکان کار در محل بوستا نهج‌البلاغه نیز، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده معاونت اجتماعی منطقه در این ایام مبارک و پربرکت است.

گفتنی است همه شهروندان می‌توانند هر شب از ساعت 7عصر از خدمات و امکانات تدوین شده در فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه به همراه خانواده استفاده نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: