جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 دی 1394     
کاهش 2،7 درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۸ ماه امسال

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، هزار و ۸۶۶ نفر در هشت ماه نخست امسال در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

 کاهش 2،7 درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۸ ماه امسال این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی ۱۲ هزار و ۱۹۸ نفر بود، ۲. ۷ درصد کاهش یافته است.

در این مدت از کل تلفات حوادث رانندگی نه هزار و ۸۲ نفر مرد و دو هزار و ۷۸۴ نفر زن بودند.

در هشت ماه امسال استان‌های فارس با هزار و چهار، خراسان رضوی با ۹۸۷ و تهران با ۸۴۸ نفر بیشترین و استان‌های ایلام با ۹۷، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۲۵ و اردبیل با ۱۴۱ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.

از کل تلفات حوادث رانندگی ۸ ماهه امسال، هفت هزار و ۷۷۰ نفر در مسیرهای برون شهری، سه هزار و ۱۵۰ نفر در محورهای دورن شهری، ۸۹۸ نفر در مسیرهای روستایی و ۴۸ نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند.

در این مدت ۲۱۹ هزار و ۷۹۴ مصدوم حوادث رانندگی به ادارات پزشکی قانونی سراسر کشور مراجعه کرده‌اند که ۱۵۶ هزار و ۹۷۳ نفر از آنان مرد و ۶۲ هزار و ۸۲۱ نفر زن بودند.

آمار مصدومان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱. ۲درصد بیشتر شده است.

در آبان امسال نیز یکهزار و ۳۱۷ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که از این تعداد ۹۹۵ نفر مرد و ۳۲۲ نفر زن بودند.

آمار تلفات حوادث رانندگی آبان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲. ۳ درصدی مواجه بوده است.

در این مدت ۲۴ هزار و ۶۵۲ نفر نیز در حوادث رانندگی مصدوم شدند و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۴. ۸ درصد افزایش یافته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: