جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 دی 1394     
مذاکره استقلال بابازیکن تراکتوردرهواپیما

ورزش سه : از چند هفته قبل شایعه مذاکره استقلال با بختیار رحمانی به گوش می رسید. هافبک شماره 11 تراکتورسازی که برای خدمت سربازی پیراهن این تیم را پوشیده بود. این مذاکرات اما هیچوقت شکل علنی به خود نگرفت. طرفین مذاکره هر بار آن را تکذیب کردند، چون زمان نقل و انتقالات فرا نرسیده بود. حالا و با آغاز نقل و انتقالات نیم فصل، این مذاکرات علنی شده و وارد دور جدیدی گردیده است.
 
بختیار رحمانی عزم خود را جزم کرده تا از تراکتورسازی جدا شود. او در بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی که با شکست دو بر یک همراه بود توسط هواداران هو شد و مورد انتقاد قرار گرفت. به همین دلیل هم بود که در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که 10 میلیارد هم به او بدهند هرگز در تراکتورسازی نخواهد ماند. سپس نوبت به پست او در اینستاگرام رسید. پستی با کپشن فدای سرم!

این پست با انتقادهایی همراه شد تا بختیار رحمانی تصمیم به پاک کردن تمام پست ها و خروج ناگهانی از اینستاگرام کند. او دیشب و بعد از مسابقه نیز در تبریز نماند و همراه کاروان استقلال به تهران سفر کرد و گفته می شود در هواپیما با مسئولان این باشگاه مذاکراتی نیز انجام داد.

بختیار رحمانی به گفته خودش کسری خدمت دارد و از امروز می تواند پیراهن هر تیم دیگری را بپوشد. از طرفی مسئولان تراکتورسازی معتقدند او مدارکی به نظام وظیفه ارائه نکرده و به همین دلیل تا تیرماه سال 1395 سرباز است و باید برای تراکتورسازی بازی کند. به نظر می رسد بختیار رحمانی به تهران آمده تا پس از حضور در نظام وظیفه و استعلام از مسئولان، با استقلال به توافق برسد و پیراهن این باشگاه را بر تن کند. اتفاقی که از قبل می شد پیش بینی اش کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: