جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 تير 1393     
تاکید جهانگیری بر اجرای دولت الکترونیک

تسنیم: معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر وامید برای اجرایی شدن برنامه های دولت الکترونیک گفت: همه بخشها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری ظهر امروز( سه شنبه) در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به رتبه پایین ایران از نظر شاخص دولت الکترونیک افزود: باید تلاش کنیم با عملیاتی نمودن دولت الکترونیک جایگاه و رتبه ایران را در این زمینه ارتقا بخشیم.

وی با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر وامید برای اجرایی شدن برنامه های دولت الکترونیک گفت: همه بخشها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: توسعه و اجرای دولت الکترونیک از برنامه‌هایی است که در صورت اجرا شدن کامل آن، شاهد کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت مردم و بهره مندی بیشتر آنان از خدمات دولتی خواهیم بود.

معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه که وزرای آموزش وپرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گزارشی از نقشه راه دولت الکترونیک ارائه شد و سپس آیین نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعمال برخی اصلاحات، این آیین نامه در 20 ماده به تایید اعضای شورای عالی رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: