جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
واکنش خادم به تعیین جایگزین استیلی

مهر: امیررضا خادم که در اولین اقدام برای واگذاری سرخابی‌ها، دو ماه پیش و پس از بررسی‌های لازم اقدام به معرفی اعضای ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جدایی حمید استیلی از این ترکیب اظهارداشت: به هر حال این اقدامی بود که بنا به تصمیم شخص خود استیلی و احتمالا با در نظر گرفته شدن خیلی از مسائل انجام شده است. وزارت ورزش هم طبیعتا نمی‌توانست ورودی در این زمینه داشته باشد اما در عین حال روی اجرای قانون تاکید داشت.

وی ادامه داد: استیلی پس از حضور در باشگاه راه‌آهن - به عنوان سرمربی یا مالک - قانونا نمی‌تواند عضو هیات مدیره پرسپولیس باقی بماند. این مسئله‌ای بود که خود استیلی هم حواسش به آن بود و به همین دلیل برای اعلام جدایی از هیات مدیره پرسپولیس اقدام کرد. با این اوصاف مشکلی بابت پیوستن استیلی به راه آهن نیست.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه با یادآوری اینکه با جدایی حمید استیلی، تعداد اعضای هیات مدیره پرسپولیس به هشت نفر کاهش یافته است در مورد اینکه موضع وزارت ورزش و جوانان در مورد آینده هیات مدیره پرسپولیس توضیح داد. وی در این رابطه گفت: به هر حال این اتفاقی است که تازه رخ داده و وزارت ورزش و جوانان هم هنوز به آن ورود جدی نکرده است. موضوع باید در کارگروه مربوطه طرح شود تا بتوان در مورد آن به جمع‌بندی و تصمیم نهایی رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: