جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
رقابت تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر با ابر پروژه های سال 2014

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،کیفیت ساخت و رعایت استانداردهای روز علوم مهندسی در پروژه های تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر باعث شده است تا این 2 طرح عظیم ملی ، مد نظر انجمن مدیریت پروژه های بین المللی IPMA قرار گیرد ؛ انجمنی با بیش از 50 سال قدمت که بیش از یک دهه است هر ساله به انتخاب طرح های شاخص جهانی از حیث مسائل مدیریتی پروژه ها می پردازد .

تیم ارزیاب انجمن مدیریت پروژه های بین المللی که شامل 8 کارشناس زبده از کشورهای لهستان ، آلمان ، هلند ، استرالیا و یونان می باشد ، از روز دوشنبه نهم تیر ماه 1393 به تهران آمده و طی 3 روز به بازدید و ارزیابی پروژه های شاخص تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر می پردازد .

قرار است در جشنواره انتخاب برترین طرح های عمرانی سال 2014 که در 3 سطح پروژه های متوسط ، بزرگ و ابر پروژه ها برگزار می شود ، تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر نیز به رقابت با دیگر طرح های موفق جهان رفته و شانس خود را برای قرار گرفتن در رده بندی بهترین ها بیازماید . البته انتخاب این پروژه ها جهت ارزیابی و شرکت در مسابقه ، مستلزم تایید مراجع ذی صلاح فنی بوده و حضور در بخش رقابتی خود یک موفقیت بزرگ به حساب می آید چرا که فرآیند گزینش پروژه های نهایی، خود یک روند پیچیده  فنی است.

گفتنی است تونل نیایش به طول مجموع بیش از 10 کیلومتر و بزرگراه طبقاتی صدر به طول تقریبی 11 کیلومتر ( همراه با رمپ و لوپ ها و مسیرهای دسترسی) ابر پروژه های شهرداری تهران در حوزه فعالیت های عمرانی هستند که هر دو در مدت زمان کمتر از 2 سال و با یک مدیریت جهادی به ثمر نشستند و افتخار جامعه مهندسی کشور به حساب می آیند . رعایت استاندارد های بین المللی ، اعمال توامان دقت و صحت در عین سرعت عملیات اجرایی و بهره مندی از تکنیک های مبتکرانه که باعث صرفه جویی های قابل توجه در هزینه ها شد ، از جمله نکات مثبت و شاخص این پروژه ها به لحاظ مدیریتی محسوب می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: