جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
اصلاح پل اخلاقی در بزرگراه شهید هاشمی

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 از اصلاح هندسی پل اخلاقی در بزرگراه شهید هاشمی این منطقه خبر داد.

رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: اجرای طرح اصلاح هندسی پل اخلاقی واقع در ضلع غربی بزرگراه‌های شهید هاشمی در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 است. 

وی ادامه داد:این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان و رفاه حال آنها، کاهش بار ترافیک، از 25 خرداد ماه آغاز و تا پایان تیر ماه سال 93 در دست اجرا است. 

زلفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 19 به منظور اصلاح هندسی پل اخلاقی واقع در ضلع غربی بزرگراه های شهید هاشمی  به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اصلاح هندسی پل اخلاقی وقع در ضلع غربی بزرگراه  شهید هاشمی،اتصال 5 تقاطع مسیرهای منتهی به پل اخلاقی و بزرگراه شهید هاشمی ایجاد مسیرها و فضای باز منتهی به بزرگراه شهید هاشمی از اقدامات اجرایی این طرح است. 

زلفی خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی پل اخلاقی در ضلع غربی بزرگراه شهید هاشمی به شعاع 30 متر به منظور ساماندهی رانندگان، تردد خودروها و بار ترافیکی با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان تا پایان تیر ماه سال 93 به بهره برداری می رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: