جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
افتتاحیه المپیاد ورزشی منطقه 3 در بوستان آب و آتش

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،افتتاحیه المپیاد بزرگ ورزشی محلات 12 گانه منطقه 3 تهران در بوستان آب و آتش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار آقا میر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر ماموریت مهم این سازمان که توسعه ورزش همگانی جهت ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان پایتخت است برپایی المپیاد ورزشی محلات تهران را یکی از راهکارهای موثر در پیاده‌سازی‌ این ماموریت دانست.

وی در این خصوص گفت: برپایی مسابقات و ایجاد رقابت ورزشی در دل محلات یکی از بهترین راهکارها برای غنی سازی اوقات فراغت  و همچنین ایجاد روحیه سلامت در بین شهروندان است که خوشبختانه با حمایت خوب شهردار تهران همه‌ساله بهتر از سال قبل در حال برگزاری است.

در ادامه این مراسم مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 گفت: المپیاد ورزشی محلات 12 گانه منطقه در 30 رشته ورزشی ویژه آقایان از جمله فوتبال، فوتسال، والیبال، بستکبال، پینگ پنگ، بدمینتون، شطرنج، شنا، کاراته، کشتی، پارکو، اسکواش، دارت، ورزش های بومی ومحلی، تیر و کمان، تیراندازی و ... برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری 30 رشته ورزشی ویژه بانوان  از قبیل فوتسال، والیبال، بستکبال، ایروبیک، ورزش های بومی و ...با هدف  سلامتی و شادابی بانوان اجرا می شود.

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات 12 گانه با حضور آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و هنرمندانی مانند رضا بابک و حیدری برگزار شد.

المپیاد بزرگ ورزشی به مدت 3 ماه در بوستان آب و آتش برگزار می شود و علاقمندان می توانند با حضور در این بوستان واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک ضمن پر کردن اوقات فراغت خود و خانواده به امر ورزش و سلامتی نیز توجه می کنند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: