جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
توزیع افطاری در تمامی پایانه ها و ایستگاه های حمل ونقل عمومی

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در ایام ماه میهمانی خدا، طرح جهادی گلبانگ اذان و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در تمامی پایانه های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ایستگاه های مترو اجرا می شود.

شهرام جباری زادگان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و قرب به خداست، اظهارکرد: با تاکید شهردار تهران مبنی بر اجرای طرح جهادی اذان و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در سطح شهر مقرر شد تمامی سازمان های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، در راستای ترویج فرهنگ و نماز و قران اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران به عنوان متولی امور شهری در مباحث فرهنگی باید شرایط لازم را برای ماه میهمانی خدا فراهم آورد، تصریح کرد:گلبانگ اذان در دو نوبت ظهر و مغرب در تمامی ایستگاه های مترو ، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی سطح شهر تهران طنین انداز می شود. در عین حال در ایام ماه مبارک رمضان ندای روح نواز اذان در تمامی اتوبوس های شهری که به سیستم صوتی مجهز هستند، پخش خواهد شد.

جباری زادگان همچنین اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان افطاری ساده ای در تمامی ایستگاه های مترو و پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تدارک دیده شده تا مسافرانی که در زمان افطار  در این اماکن هستند، روزه خود را افطار کنند .

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  با بیان اینکه ایستگاه های مترو به لحاظ جا به جایی 2.5 میلیون مسافر در روز به عنوان بزرگترین سازه فرهنگی و اجتماعی خدمات رسانی می کنند، گفت: برپایی جشن ولادت امام حسن مجتبی ،ویژه برنامه های لیالی قدر و روز قدس از جمله برنامه های طراحی شده در ماه مبارک رمضان است .

جباری زادگان با بیان اینکه کلیپ های تصویری متناسب با این ایام در تمامی ایستگاه ها پخش می شود، افزود: برای چهارمین سال متوالی طرح نسیم بهشت از 27 شعبان لغایت پایان ماه مبارک رمضان در 30 ایستگاه برجسته و پرتردد مترو برگزار شده است که در این طرح روحانیون مستقر در ایستگاه به سوالات و مسائل دینی و شرعی شهروندان پاسخ می دهند .

به گفته وی فضاهای عمومی ایستگاه های مترو و اتوبوس با شعاری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان تزئین شده است ، در عین حال تلاش می شود در این ایام تمامی خرابی های قابل پیشگیری خطوط مترو کنترل و برطرف شود .

جباری زادگان  تاکید کرد: با هماهنگی شرکت واحد شهر تهران مقرر شد چنانچه خرابی در ایستگاه های مترو داشته باشیم با اعزام اتوبوس های ویژه خدمات رسانی به شهروندان در ایستگاه های مترو صورت گیرد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: