جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
ممنوعیت ورود خودروهای فاقد مجوز به محدوده طرح ترافیک

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،رییس واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: دارندگان خودروهای عمومی که نسبت به دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک اقدام نکرده اند، هر چه زودتر در این خصوص اقدام کنند، چرا که ورود خودروهای عمومی فاقد مجوز به محدوده طرح ترافیک از 15 تیر ممنوع بوده و با هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهور پایتخت، شماره پلاک این خودروها به صورت مکانیزه ثبت و نسبت به جریمه آن ها اقدام می شود.

مصطفی قنبرنژاد افزود: مهلت ثبت نام مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک خودروهای عمومی که قبلاً 31 خرداد اعلام شده بود، تمدید گردیده و 15 تیر آخرین مهلت دریافت این مجوز است.

وی با اشاره به این که تمامی خودورهای پلاک عمومی شهر تهران که دو رقم سمت راست پلاک آن ها 11، 12، 33 و 44 است، ملزم به دریافت مجوز طرح ترافیک هستند، اظهار کرد: دارندگان این خودروها باید نسبت به ثبت نام در سامانه شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir اقدام کنند.

قنبرنژاد با بیان این که تنها خودروهای عمومی شهر تهران که دو رقم سمت راست پلاک آن ها مخصوص شهر تهران است، واجد شرایط دریافت مجوز طرح ترافیک سالانه هستند، تصریح کرد: خودروهای عمومی پلاک شهرستان های اطراف تهران برای تردد در محدوده طرح ترافیک باید از مجوزهای روزانه استفاده کنند.

وی با اشاره به این که نیسان، کامیونت، مینی بوس و برخی اتوبوس های درون شهری از جمله خودروهای پلاک «ع» محسوب می شوند، اظهار کرد: همچنین خودروهای امدادی متعلق به ادارات آب، برق، گاز و مخابرات، آمبولانس های متعلق به بیمارستان های خصوصی، امداد خودروها و جرثقیل های یدک کش باید هر چه زودتر با مراجعه به دفاتر الکترونیک و ارائه مدارک نسبت به ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک اقدام کنند.

قنبرنژاد با بیان این که تنها خودروهایی که برچسب طرح ترافیک سالانه، هفتگی یا روزانه دارند می توانند وارد محدوده طرح ترافیک شوند، تصریح کرد: علاوه بر این، صرفاً خودروهای پلاک نظامی، سیاسی، عملیات آتش نشانی، آمبولانس های آورژانس تهران، اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی های پلاک «ت» می توانند بدون مجوز وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

رییس واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری در اجرای امحدوده طرح ترافیک و صدور مجوزهای ورود به این محدوده، کاملاً محیط زیستی است و بر این اساس، خودروهای عمومی برای ورود به این محدوده همچون خودروهای شخصی، باید نسبت به انجام معاینه فنی در مراکز مکانیزه معاینه فنی تهران اقدام کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: