جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
حال و روزسوارز پس ازمجازات فیفا

تسنیم: در شب حساسی که قهرمان کوپا آمه‌ریکا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 باید به مصاف کلمبیای قدرتمند برود، از دست لوئیس سوارز سرشناس‌ترین بازیکن آبی‌پوشان آمریکای لاتین هیچ کاری برنمی‌آید جز تماشای نمایش هم‌تیمی‌هایی که تا چند روز پیش در کنارشان تمرین می‌کرد.

یک لحظه از خودبی‌خود شدن و انجام حرکتی نامعقول همچون گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا تمام رؤیاهای مهاجم لیورپول برای رسیدن به مراحل پایانی جام جهانی را بر باد داد، چرا که فیفا او را از 9 بازی ملی رسمی و چهار ماه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم کرد.
 

سوارز با وجود تنها گذاشتن تیم ملی اروگوئه در میان استقبالی باشکوه از سوی هموطنانش به وطن خود بازگشت تا در چهار ماه پیش رو در کنار اعضای خانواده‌ و دو فرزندش پیگیر وقایع دنیای فوتبال باشد.

رودولفو سوارز، پدر مهاجم لیورپول در گفت‌وگو با یکی از شبکه رادیویی کلمبیا از حال و روز نه چندان جالب اعضای خانواده‌اش پس از اعلام حکم لوئیز خبر داد. او که برای استقبال از فرزندش به فرودگاه مونته‌ویدئو رفته بود، گفت: بسیار خسته‌ایم، چون تمام شب را نخوابیدیم. ماجرایی که رخ داد دل ما را به درد آورده است. از فیفا بپرسید که ما چه شرایطی داریم! اوضاع ما آشفته است. ما را راحت بگذارید. در مورد آنچه که بر ما گذشته است با هیچکس نمی‌توانیم حرف بزنیم.

محرومیت سوارز او را تا روز 25 اکتبر سال 2014، (سوم آبان 1393) از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: